Subject: Uue hoone planeerimisel Peterburi teel tehnoülevaatuse klientidele mõeldud parkimiskohad
From: "Ahti Jakson" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Nov 2024 08:56:16 +0200

Tere

Planeerime uut hoonet Peterburi tee 73, kuhu on ka planeeritud
tehnoülevaatus veokitele ja bussidele ning tekkis küsimus tehnoülevaatuse
ruumidele esitatud nõuetest.

Majandus- ja kommunikatsiooniministri 18.07.2011. a määrus nr 77
„Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuetele vastavuse kontrollimise
tingimused ja kord” Lisa 2 (majandus- ja taristuministri 14.07.2019
määruse nr 44 sõnastuses)

Punkt 6.2. Ülevaatuspunkti territooriumil peab võimaldama parkimiskohad:

kahele ülevaatusele saabuvale ja ühele ülevaatuse läbinud autorongile iga
veoautode, busside (v.a trollide) või autorongide ülevaatuse liini kohta.

Kahe autorongi parkimiskoht on märgitud skeemil rohelisega ning
liikumistee tehnoülevaatusesse punase noolega. Eeldan, et säärased
parkimiskohad võiksid sobida, kuna määruses ei ole öeldud, kui kaugel
tehnoülevaatusest parkimiskohad võiksid olla.

Teiepoolset tagasisidet ootama jäädes.

Lugupidamisega

Ahti Jakson

liiklusohutuse- ja liiklusjärelevalve valdkonna juht

Aktsiaselts Tallinna Linnatransport

+372 5376 3351

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

koduleht  <http://www.tlt.ee/> www.tlt.ee

Käesolev sõnum (sh selle lisad) võib sisaldada konfidentsiaalset infot,
ärisaladust, salastatud infot või isikuandmeid. Kui te ei ole sõnumi
eeldatav saaja, siis palume teavitada saatjat viivitamatult ning kustutada
sõnum koos selle lisadega. Sõnumi või selle lisade mistahes moel
kasutamine kolmandate isikute poolt on keelatud.

This message (including any attachments) may contain confidential,
proprietary, privileged or personal data. If you are not the intended
recipient of this message, please notify the sender immediately, and
delete the message and any attachments. Any use of any kind whatsoever of
this message or any attachments by any third persons is prohibited.

AS Tallinna Linnatransport – Kadaka tee 62a, Tallinn 126184 | Tel: 64 34
142 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.